Wnioski i Skargi

„Najlepszych ludzi uformowało naprawianie własnych błędów.” Wiliam Szekspir

 

Przychodnia Portowa chce być najlepsza, więc pragnie naprawiać błędy i się doskonalić. Tylko ten kto nie pracuje, nie popełnia błędów. Jesteśmy zespołem ludzi, którzy pracują na wspólny sukces, którym jest satysfakcja naszych pacjentów.

Jako, że jesteśmy ludźmi, to popełniamy błędy, które chcemy naprawiać, aby być najlepszym dla naszych pacjentów.

Nie boimy się krytyki, więc jeśli jest coś co się Państwu nie podoba, albo wręcz przeciwnie – coś szczególnie przypadło Państwu do gustu, pragniecie się podzielić Swoimi spostrzeżeniami, pomysłami to napiszcie do Nas. 

W tym celu utworzyliśmy specjalną skrzynkę e-mailową: wnioskiiskargi@przychodniaportowa.pl 

Jesteśmy po to, aby pomagać naszym pacjentom