Polityka Prywatności

Dbając o ochronę danych osobowych, które Nam przekazujecie, zgodnie z treścią art.13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. informuję:

 

Kto będzie administratorem danych?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przychodnia Portowa Sp. z o.o. w Szczecinie, przy ul. Energetyków 2. Inspektorem Ochrony Danych jest Paweł Kaczmarek; adres e-mail: iod@przychodniaportowa.pl.

 

O jakich danych mówimy i w jakim celu będziemy przetwarzać?

Chodzi o niezbędne dane osobowe, które są zbierane abyśmy mogli realizować określony cel przetwarzania. Zebrane dane są przetwarzane w celu:

  • świadczenia usług medycznych, zgodnie z art.6 ust.1 lit.c oraz art.9 ust.2 lit.h ww. Rozporządzenia, w szczególności na podstawie Ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, Ustawy o działalności leczniczej, Ustawy o medycynie pracy.
  • realizacji umowy i jej rozliczeń, zgodnie z art.6 ust.1 lit.b; art.9 ust.2 lit.b, art.10 ww. Rozporządzenia – w szczególności na podstawie Ustawy o rachunkowości, Ustawy Kodeks Pracy, Ustawy Kodeks Cywilny,
  • promocji i marketingu usług świadczonych przez Przychodnię, zgodnie z art.6 ust.1 lit.a ww. Rozporządzenia.
  • obsługa reklamacji, dochodzenie roszczeń, zgodnie z art.6 ust.1 lit.f ww. Rozporządzenia.
  • zarządzać udzielanymi przez nas usługami, w tym w szczególności monitoring, obsługa placu postojowego oraz szatni, zgodnie z art.6 ust.1 lit.f ww. Rozporządzenia.
  • dane wizerunkowe są przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia art.6 ust.1 lit.f. ww. Rozporządzenia.
  • prowadzenia rozliczeń finansowych, podatkowych i archiwizacji danych, zgodnie z art.6 ust.1 lit.c ww. Rozporządzenia – w szczególności na podstawie Ustawy o rachunkowości, Ustaw podatkowych,

Podanie danych jest obligatoryjne na mocy przepisów prawa – w szczególności Ustawa o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, Ustawa o działalności leczniczej, Ustawa o medycynie pracy, Ustawa o rachunkowości, Kodeks Pracy. W pozostałym zakresie, podanie danych jest dobrowolne. Brak zgody na podanie danych, jeżeli są wymagane, może spowodować odmowę udzielenia świadczenia chyba, że przepis szczególny stanowi inaczej.

 

Komu możemy przekazać dane?

Pani/Pana dane osobowe będziemy przekazywać do następujących kategorii odbiorców:

  • podmiotom przetwarzającym dane w Naszym imieniu, są to podmioty którym zlecamy realizację różnego rodzaju usług, np. IT, marketing, system płatności, obsługa prawna.
  • podmiotom uprawnionym przepisami prawa, w szczególności: podmiotom medycznym w celu zapewnienia ciągłości leczenia; towarzystwom ubezpieczeniowym; organom władzy publicznej uprawnionym do pozyskania danych; Narodowemu Funduszowi Zdrowia, w ramach realizowania świadczeń z środków publicznych.
  • podmiotom upoważnionym przez Panią/Pana

Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich.

 

Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji celu, w jakim dane zostały zebrane, co do zasady:

  • przez 20 lat – w związku z prowadzeniem i archiwizacją dokumentacji medycznej od dokonania w niej ostatniego wpisu;
  • przez 10 lat – w związku z prowadzeniem i archiwizacją dokumentacji pracowniczej od dokonania w niej ostatniego wpisu;
  • przez 6 lat –  dochodzeniem i obroną przed roszczeniami w związku ze zrealizowanymi usługami;
  • przez 5 lat – na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, okres liczony jest od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;
  • przez 3 miesiące – w związku z prowadzonym monitoringiem wizyjnym;
  • do czasu wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli Pani/Pana dane przetwarzaliśmy na takiej podstawie.

 

Jakie ma Pani/Pan prawo w stosunku do swoich danych osobowych?

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego ich przetwarzania. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa. Każdy wniosek,
z żądaniem realizacji ww. praw, rozpatrywany jest indywidualnie w oparciu o przepis prawa oraz kontekst. Nie w każdej sytuacji przysługują Pani/Panu wszystkie ww. uprawnienia.

 

Pozostałe informacje. Zgodnie z art.15 ww. Rozporządzenia przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są Pani/Pana dane, a jeżeli tak dostęp do nich oraz informacje o nich. Zapoznanie się ponownie z powyższą informacją jest możliwe poprzez stronę www.przychodniaportowa.pl lub w formie wywieszenia niniejszej informacji w budynkach, w których Administrator świadczy usługi medyczne. Decyzje nie są podejmowane automatycznie.

Rejestracja online - wybierz przychodnie

Odwołaj wizytę - wybierz przychodnie