TPK
TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
800 137 200
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
- poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
- nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę w formie telekonsultacji
- pielęgniarki/położnej
- lekarską.
W ramach TPK uzyskasz:
- poradę medyczną
- e–receptę
- e–skierowanie
- e–zwolnienie.
Porady są udzielane w czterech językach:
- polskim
- angielskim
- rosyjskim
- ukraińskim.
Możesz również skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego